Kā samazināt holesterīna līmeni mājas apstākļos?

Šeit ir daži vienkārši paņēmieni, kas palīdz kontrolēt holesterīna līmeni - samazina „slikto” un palielina „labo”.

1

Ēdiet mazāk transtauku

2

Tieciet vaļā no liekā svara

Čipsi, hamburgeri, citi ātrās ēdināšanas ēdieni, kā arī maizes izstrādājumi, ieskaitot kūkas un konditorejas izstrādājumus, ir aizliegti. Šie pārtikas produkti satur transtaukus, kas palielina “sliktā” un pazemina “labā” holesterīna līmeni.

Nav nepieciešams tiekties pēc supermodeles parametriem. Pietiek zaudēt 4,5 kg, lai ZBL holesterīna līmenis pazeminātos par 8%. Nu, protams, turpiniet zaudēt svaru, līdz jūsu testi sasniedz normu.

3

Vairāk kustieties

4

Lietojiet dārzeņus, augļus un graudaugus

Lai palielinātu “labo” un samazinātu “slikto” holesterīnu, pietiek, ja treniņiem veltīsit tikai divarpus stundas nedēļā (piemēram, katru dienu veltiet pusstundu pastaigai).

Īpaši tos, kas satur daudz šķiedrvielu (rupjas uztura šķiedras) - auzu pārslas, ābolus, žāvētas plūmes, pupas ... Starp citu, šķiedrvielas dos jums sāta sajūtu, kas palīdz notievēt.

5

Pievienojiet garšvielas

Pietiek katru dienu lietot pusi ķiploka daiviņas, lai “sliktais” holesterīns diezgan ātri pazeminātos par 9%. Neaizmirstiet arī uzlabot ēdienu garšu ar melnajiem pipariem, kurkumu, ingveru, koriandru un kanēli

6

Pārtrauciet smēķēšanu

Smēķēšanas atmešana palielina "labā" holesterīna līmeni par 5%.